9 דרכים

להגדיל את רשימת התפוצה שלך באמצעות המדיה החברתית

כולם יודעים שלהגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי גדול זה לא פשוט, בטח ובטח לשמור איתו על מערכת יחסים עקבית

בעולם רווי מסרים, אנחנו שואפים לדעת יותר ויותר, אבל מצד שני אנחנו חשופים גם לכל כך הרבה מודעות ופרסומות, שמרוב עצים אנחנו כבר לא רואים את היער.
לעומת זאת, כבעלי עסקים אנחנו רואים שעולם השיווק מתפתח בקצב מסחרר, ובכל יום אנחנו נתקלים בעוד כלי שנועד להקל עלינו את השיווק. אנחנו רוצים לנסות מהכול, להיות חדשניים ופורצי דרך. אבל, מדובר בתופעה שעלולה ליצור אצלנו בלבול ואי נוחות.

כאחת שמאוד אוהבת פלטפורמות דיגיטליות ומנהלת כאלה עבור לקוחותיי, אני יכולה לומר שמערכת דיוור אלקטרוני היא כלי שכל בעל עסק צריך שתהיה לו.
מדובר בפלטפורמה מצוינת שמאפשרת לנו לתכנן מראש את זמני שליחת המסרים שלנו, לבצע מעקב ולמדוד תוצאות.
אפשר לומר שזו אחת משיטות השיווק האפקטיביות ביותר להעברת מסרים, שפועלת בהצלחה שנים רבות.

בשוק קיימות מספר חברות שלהן מערכות דיוור, כמו לדוגמה: רב מסר, שלח מסר, אקטיב טרייל, פולסים, סמוב ועוד. אני ממליצה להיכנס לכל אחת מהם, להתנסות ולראות איזו פלטפורמה הכי נוחה לכם לתפעול.
אין שום ספק ששיווק באמצעות דואר אלקטרוני עושה את העבודה, על אחת כמה וכמה אם תשלבו בינו לבין הרשתות החברתיות שלכם. כך תוכלו לחזק גם את רשימת התפוצה שלכם וגם את המעורבות בעמוד הפייסבוק שלכם.

אבל, כמו תמיד חשוב לזכור – שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני חייב להיות בעל ערך ועניין ללקוחות שלכם, אחרת אחוזי הנטישה יהיו רבים, גם אם בהתחלה יצרתם רשימת תפוצה גדולה.

לקבלת 9 דרכים מעולות להגדלת רשימת התפוצה שלכם באמצעות המדיה החברתית

הירשמו כאן ותקבלו אותם ישירות למייל

Scroll to Top דילוג לתוכן