ניהול תוכן

ניהול תוכן

ניהול תוכן מטרתו לספר את סיפור העסק (המותג) בכל ערוצי ההפצה הקיימים, להעניק לו חשיפה, לעודד מכירות ולייצר טראפיק.
כדי להגיע לצרכן הפוטנציאלי ולתפוס את תשומת ליבו, יש ליצור סביבו נוכחות 360 מעלות ולהעניק לו מידע ענייני. יצירת עניין נעשית באמצעות תוכן רלוונטי ומסקרן ובאמצעות גרפיקה מושכת, שמטרתה ליצור מודעות צרכנית ולא כזו שתתייחס לקהל כמטרה שיווקית.

תוכלו למצוא אצלנו ניהול תוכן שנעשה באמצעות כתיבת בלוגים, דיוור, ניהול עמודי פייסבוק, כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט או מגזינים ועוד.

קבלו טעימה קטנה מפרויקט שעשיתי בתקופת משבר הקורונה:

Scroll to Top דילוג לתוכן