פתחתם דף עסקי בפייסבוק? בשעה טובה!
ומה עכשיו? אחרי שעברתם טוב על כל ההגדרות, הוספתם את השירותים שלכם ובחרתם את הקאבר בקפידה, זה הזמן לזכור שהתוכן הוא המלך (ולא, זו לא קלישאה), אבל לא רק.
לפניכם 20 נקודות חשובות שכל בעל דף עסקי צריך לזכור:
- תוכן, תוכן, תוכן והרבה ערך לקוראים שלנו = לקוחות פוטנציאליים.
- פוסטים אישיים עובדים הכי טוב. אז קדימה, תרגשו את הקורא.
- ערך לא שווה מכירה. אל תמכרו בכל פוסט שלכם והאמת שחוק ה – 20%/80%
יעזור לכם לעשות את זה בדרך הטובה ביותר (80% ערך ו – 20% מכירה) - תזכרו שכשאתם נותנים ערך לקורא, עם הזמן הוא יבין מתוך השורות שאתם
אוטוריטה בתחומכם. - רגע לפני פרסום הפוסט, תקראו אותו, תדייקו את המסר ו”תקצצו במה שלא
רלוונטי”. אה, ותעברו על שגיאות כתיב, פיסוק ואותיות שברחו. - שימוש בקריאטור סטודיו יכול להקל על העבודה ולעזור לכם בתזמון הפוסטים.
- האלגוריתם של פייסבוק יודע בדיוק מאיפה הקורא הגיע לפוסט (אם זה דרך לינק
ששיתפתם או חשיפה אורגנית) - תזמינו אוהדים רלוונטיים לעמוד ואל תשכחו שאפשר להזמין גם עוקבים ספציפיים
שהגיבו לפוסט מסוים. - משתפים פוסטים בקבוצות? תפיצו בקבוצות רלוונטיות, תשקיעו בקוראים ותכתבו
את הפוסט מחדש. - רוצים ליצור הד לפוסטים שלכם בקבוצות השונות? צרו אינטראקציה עם חברי
הקבוצה, גם בימים בהם לא פרסמתם כלום. - גיוון זו מילת המפתח. הקהל שלנו מגוון, תדאגו לתוכן בנושאים מגוונים.
- רשימות תופסות את העין ומס’ אי זוגי תמיד עובד טוב יותר, אבל גם המספר 10.
- האנשה זה נהדר. חברו מושגים מעולם תוכן אחר לתחום שלכם.
- אל תבלבלו את הלקוחות שלכם. תדאגו שכל פוסט שלכם יהיה בנושא אחד ולא
בכמה נושאים. - אני תמיד אומרת שהתוכן הוא המלך, אבל תזכרו שהתמונה היא המלכה. תשתדלו
להשתמש בתמונות אותנטיות ותבדקו שאכן יש קשר בין התוכן לתמונה. - יש לכם ספוילר? מעולה. זה תמיד גורם לגירוי אצל הקהל שלנו.
- יש לכם טמפלטים של תוכן? רדו מזה.
- הצצה אל “מאחורי הקלעים” שלכם מדי פעם, אומרת הרבה על העשייה שלכם.
- אל תשכחו שלמרות שאתם בדף העסקי, עדיין מדובר במדיה חברתית. תפתחו
שיחה עם האוהדים שלכם ואל “תהרגו” את המעורבות איתם. - בכל פעם שאתם מרגישים תקועים, תפעלו. רק כך תתקדמו.
יש לכם טיפים נוספים? תשתפו אותנו
אני מזמינה אתכם לפוסט בנושא ויראליות ברשת וגם לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלי שם תקבלו טיפים נוספים