למה שמישהו יעקוב אחרינו?

-

למה לקוח פוטנציאלי יעקוב אחרינו

פייסבוק היא אמנם רשת חברתית, אבל נוכל למצוא בה אינספור דפים עסקיים בכל תחום שרק נעלה על הדעת. אז למה שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו יבחרו לעקוב דווקא אחרי הדף שלנו?

נתחיל בזה שלא מספיק לפתוח דף שנראה יפה ומושקע ובטח לא פשוט להביא קהל עוקבים שיהפוך עם הזמן ללקוחות.
אם כך, מה עושים?

קהל יעד, עיצוב ותוכן

בשלב הראשון, תגדירו את קהל היעד שלכם בהתאם למטרות שהצבתם.
תבדקו האם הדף שלכם מעניין ויכול ליצור סביבו קהל אוהדים.
תוודאו האם הלקוחות הקיימים שלכם (אלו מהחיים האמיתיים שלכם) נמצאים שם.
בשלב השני, תמתגו את הדף העסקי בעזרת האפיון הייחודי של המותג שלכם (צבעי המותג, תמונות, סרטונים וכד’).
תקפידו על עיצוב זהה לרוח העיצובית שקיימת באתר שלכם, כך תוכלו להעביר את המסר שלכם באופן הטוב ביותר.

עכשיו צריך לקחת בחשבון שאם יש דפים עסקיים “כמו שלנו” בשפע, כשלקוח פוטנציאלי מחליט אם לעקוב אחרינו ואחרי העסק שלנו, הוא, קודם כל, צריך לדעת שאתם בדיוק מה שהוא מחפש. לכן לקטגוריית ה”אודות” שלכם יש השפעה גדולה על הלקוח הפוטנציאלי ועל השיקולים שלו האם לעקוב אחריכם. (כנ”ל בכל הפלטפורמות שלכם).

אודות – על מה ולמה?

קחו לכם רגע וצאו למשימה קטנה. תעברו על פלטפורמות המדיה החברתית שברשותכם ועל האתר שלכם ותבדקו אם צריך לעשות שינוי בכתוב או לדייק אותו. 
האם העסק השתנה? האם התוכן הכתוב ברור מספיק ועקבי בכל הפלטפורמות שלכם?
תנו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם סיבה טובה מספיק כדי לעקוב אחריכם. תנו להם מידע ישיר על כל מה שאתם מספקים ותשתמשו במילות מפתח כדי למקסם את תוצאות מנוע החיפוש.
כמובן, אל תשכחו קישורים לפלטפורמות אחרות וקריאה לפעולה.

אחרי שעברתם על כתיבת או “שיפוץ” האודות שלכם, תקפידו להשקיע בתוכן טוב ומעניין ובעל ערך לעוקבים שלכם.

זה הזמן לבקש מהלקוחות הקיימים שלכם או כאלה שמתעניינים בעסק לסמן לייק לדף הפייסבוק שלכם ולעקוב אחריכם. קהל כזה יעזור לכם לבנות מוניטין בפייסבוק, יגיב, ישתף וכמובן, יעזור להפיץ מידע אודות העסק שלכם.
רק אל תשכחו שפייסבוק היא פלטפורמה חברתית, אז תהיו חברתיים ותזכרו שאם תפעלו במספר ערוצים במקביל, תיווכחו שזה משתלם.

בפוסט5 משימות לשיווק העסק” תוכלו למצוא דרכים נוספות ומעניינות.

אני מזמינה אתכם לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלי ולקבל ים של טיפים נוספים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *