תוכן באתר שמגדיל מכירות
התוכן באתר שלכם הוא אחד הכלים החשובים ביותר להצלחת העסק. אז איך כותבים תוכן שמוביל לזינוק במכירות? בואו נצלול פנימה
התוכן באתר שלכם הוא אחד הכלים החשובים ביותר להצלחת העסק. אז איך כותבים תוכן שמוביל לזינוק במכירות? בואו נצלול פנימה
כשהלקוח מבין איך מוצר מסוים עונה על הצרכים שלו, קל לו יותר לראות את עצמו משתמש בו. וככל שהקטגוריות מדויקות, המוצר הופך לאטרקטיבי יותר
קליפהנגר היא טכניקה שבה סצנה מסתיימת ברגע מותח או בשאלה פתוחה, מה שמותיר את הצופה בתחושת ציפייה להמשך. שווה לקרוא
כשאתם נכנסים למדיה החברתית, אתם מחפשים לא רק מידע או סיפור, אלא גם רגש, הזדהות ולפעמים גם השראה. תקראו איך לעשות את זה
כדי לספק חווית קניה יוצאת דופן שתגרום ללקוחות שלכם לחזור לאתר שלכם שוב ושוב, לפניכם כל הפרמטרים שאתר ווקומרס צריך
בעלי עסקים רבים מהססים לכתוב כי הם חוששים מביקורת או מפקפקים ביכולת שלהם לבטא את המחשבות שלהם ביעילות.
© כל הזכויות שמורות לגלית זר-בסון | TalkAbout 2018 | הצהרת נגישות