אתם קמים בבוקר, מלאי אמביציה ומוכנים לשווק לעולם את העסק שלכם. אתם יודעים שהיום תכתבו את הפוסטים הכי טובים שלכם, תעלו את סרטון הווידאו שלכם, שיושב לכם כבר טוב טוב בראש, ותהיו יצירתיים ופרודוקטיביים. אבל איך גורמים לגולשים לעקוב אחרינו?
פתאום צצות ועולות לכם מחשבות כמו “למה שמישהו יקרא את הפוסטים שלי” או “את מי הסרטון שלי יעניין בכלל”. לרוב, המחשבות האלו מעכבות אותנו מלהמשיך ולנסות.
אז איך נלחמים בתופעה הזו וגורמים לגולשים לעקוב אחרינו, לקרוא את הפוסט שכתבנו או לצפות בסרטון שלנו, רגע לפני שהם נעים עם האצבע הלאה?
כדי לענות על השאלה, הזמנתי הפעם 2 עצמאיים יצירתיים ומעוררי השראה, כדי לשמוע על הדרך שלהם ואיך הם נלחמים בתופעה:
נאור נרקיס, תוכניסט ומאסטר בניהול קהילות: “אני לא חושב שהתכנים שלי מרתקים באופן מיוחד, אבל הם עקביים ופותרים את מרבית הבעיות שהקוראים שלי מתמודדים איתן. אני מקדיש זמן רב כדי לאתר מתוך קהילת הפייסבוק שאני מנהל מהם האתגרים של החברים בקהילה ולאחר מכן מייצר תכנים שפותרים זאת באופן מדויק. אני עושה זאת בצורה עקבית (ותבדקו אותי) בכל יום שלישי ב – 9:00 בבוקר יעלה סרטון חדש ביוטיוב שלי. תמיד. ועוד כתבת בלוג, תשובה ב-Quora והפצה בשאר הערוצים הדיגיטליים כגון קהילה, סטורי וכו׳. אני לא מרתק, באמת, פשוט עקבי להחריד ובשנה כמו 2020 גם עקביות ויציבות הן בעלות ערך”
דנה ישראלי, יוצרת, מאיירת, צלמת ועוד: “כדי לרתק את הקורא, אני חושבת על טובתו כשאני כותבת את הדברים. אני מעמידה את עצמי במקומו ושואלת מה יעניין אותו ומאוד מכבדת את הזמן שהוא מקדיש לצפייה או קריאה בחומרים שלי. בנוסף, הפסקתי לחשוב על שיווק כשיווק. יש לנו כל כך הרבה דעות שליליות על שיווק ואנחנו לא אוהבים להרגיש שמשווקים לנו, לכן אני תמיד אומרת לעצמי – אני לא משווקת – אני פשוט מספרת מה אני עושה. הנחתי סדנה מעניינת – אני מספרת עליה, יצרתי סרטון ללקוח – אני מראה את מאחורי הקלעים. אני גם מנתקת את עצמי מהתוצאה ומנסה לא לחשוב אם זה יביא עוד מכירות. כל הזמן שואלים אותי איך אני מגיעה לארגונים גדולים כדי להעביר להם סדנאות. אני לא. הם מגיעים אלי… אני רק מראה מידי פעם במדיות השונות שלי איך זה נראה”
אם הפוסט עזר לכם, אפילו במעט, אשמח לשמוע מכם 🙂
לחצו כאן לפוסטים נוספים מזווית אישית