17 טיפים לשיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

-

נראה שהמציאות של פייסבוק כיום היא שהתוכן האורגני בדפים העסקיים נמצא בירידה (יש שאומרים שהוא מת לגמרי).
אבל רגע לפני שאנחנו מספידים אותו, כדאי לזכור שיש מה לעשות בנדון

1. תכנון מקדים
תהיו מודעים לאופן שבו אתם מתקשרים עם הקהל שלכם.
אם תכתבו מדי פעם איזה פוסט יבש בעמוד ותצפו ליחס כלשהו עם הקהל שלכם, זה בטח לא יעבוד. תשמרו על קצב של 2 פוסטים לשבוע, כדי להישאר בתודעה.

2. תהיו ייחודיים
תמצאו דרכים להעביר את עצמכם ואת המותג שלכם באמצעות יציאה מהקופסה. תהיו ייחודיים, תשתמשו בהומור ותעריכו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
אל תשכחו, פוסטים שמרבים למכור הם לא הפוסטים נכונים.

3. תזמון ונוחות
שימוש בכלי התזמון creator studio או אפליקציית business suite יעזרו לכם לעשות את זה בדרך הנוחה והקלה ביותר.

4. לשוניות בדף הפייסבוק
הלשוניות בדף העסקי משמשות עבור הקהל הפוטנציאלי שלנו כסרגל ניווט לעסק שלנו. חשוב לוודא שהן מסודרות היטב כדי לשפר את היכולת של הקהל למצוא מידע על העסק. על ידי אופטימיזציה של הלשוניות תספקו למשתמש חוויה נעימה יותר בדף שלכם.

לדוגמה, אם העסק שלכם מבוסס על שירות, תוודאו שבחרתם בתבנית השירותים, וכמובן שכל השירותים מופיעים בדף ואל תשכחו לבדוק אם לשונית הביקורות שלכם מופעלת.

5. יצירת מכנה משותף לקהל האוהדים
הלקוחות הפוטנציאלים שלכם שונים האחד מהשני. תמצאו את המכנה המשותף ביניהם וצרו עבורם תוכן רלוונטי.

6. באיזו שעה ביום הכי כדאי לפרסם?
לא משנה את מי תשאלו, כל אחד יגיד לכם משהו אחר. לכן, אם אתם רוצים לבדוק מה עובד הכי טוב עבורכם, תעברו על פוסטים שכבר פרסמתם. כך תוכלו לדעת מתי פרסמתם את הפוסטים שזכו להכי הרבה חשיפה, תגובות או לייקים.
בנוסף, תוכלו לבדוק זאת דרך לשונית “נתוני שימוש” בעמוד שלכם.

תאמינו לי שגם שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים יכול להיות קל ופשוט. אם תיצרו לכם גאנט מסודר, זה יקל עליכם מאוד

 

7. צרו תוכן ירוק עד – תוכן כזה נשאר רלוונטי תמיד.

8. תשלבו סרטונים בעמוד
ותזכרו, יש להעלות את הסרטונים דרך הפלטפורמה של פייסבוק ולא לשים קישור ליוטיוב. בדרך הזו תזכו ליותר חשיפות (כמובן שאם מדובר בתוכן טוב)

9. צרו קבוצה
קבוצות נוטות להעניק לנו הנעה אורגנית הרבה יותר מדפים עסקיים. הסיבה לכך היא שמטרתן של רוב הקבוצות לאפשר מידע שקשור לנושא מסוים ולא למטרת קידום מכירות.   

המפתח הוא למצוא נישה בתחומי העניין של הלקוחות שלכם ולתת להם מרחב להתחבר. ככל שהקבוצה תגדל, תוכלו לשתף את התוכן שלכם ולהפוך לאוטוריטה בתחום.  

10. על מה נכתוב?
הפוסטים שלכם לא צריכים להיות בהכרח נתונים ספציפיים על העסק. הם יכולים להיות בכל נושא, כל עוד יש להם קשר אל העסק או אליכם. לדוגמה, תוכן שיגרום לקוראים להרגיש שהם מציצים אל מאחורי הקלעים, ישאיר את הקהל שלכם מעורב ויגרום לתגובה בסבירות גבוהה יותר.

11. מוכרים מוצרים? תשתמשו בקטלוג המוצרים של פייסבוק
תבנית זו היא דרך בטוחה ליצור חווית גלישה עשירה לקונים, שמעודדת גילוי מוצר ומעורבות רבה יותר. בנוסף היא תאפשר לכם לחבר קטלוג קיים מכל פלטפורמה אחרת.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים – גם בפרסום ממומן? 

12. קידום ממומן אפשר גם בתקציב נמוך
מודעות פייסבוק יעילות מכיוון שהן מאפשרות התאמה אישית של הקהל לפי מיקום, גיל ועוד.
תתנסו בסוגים שונים של תוכן (מישהו הזכיר וידאו?) ותשתמשו במערכת הבדיקות A / B של פייסבוק.

13. אל תשתמשו בכפתור “בוסט פוסט”
נכון, זה נראה הרבה יותר פשוט וקל, אבל לכפתור ה”בוסט” יש פחות אפשרויות מיקוד.

14. שימוש בפיקסל פייסבוק בצורה אסטרטגית
פיקסל פייסבוק אוסף נתונים על כל מי שמבקר באתר שלכם ומאפשר לכם להתמקד מאוחר יותר באותם צרכנים פוטנציאלים. הקמפיין הפרסומי הבא שתקימו יכול להיות הרבה יותר מוצלח אם תהיו מסוגלים להתמקד ספציפית בקהל שנוטה לקיים אינטראקציה עם פרסום כמו שלכם.

15. קהלים דומים (Lookalike)
קהל דומה יאפשר לכם להתמקד באנשים שיש להם הרגלים מקוונים דומים למבקרים באתר שלכם וסביר להניח שיתעניינו בעסק שלכם. הבחירה בקהל דומה נוצרת בעזרת מידע מתוך הפיקסל וגם מתוך הדף העסקי, ובעזרת זיהוי המאפיינים המשותפים (תחומי עניין, דמוגרפיה וכד’) המודעות יוצגו לקהל הדומה.

16. שימוש בקהלים מותאמים אישית
אחת האסטרטגיות היעילות ביותר היא שימוש במודעות וידאו כדי למקד מחדש את הקהל החם. אחד הדברים הנהדרים במנהל המודעות של פייסבוק הוא היכולת ליצור קהלים מותאמים אישית למודעות שלכם, שמתבססות על משך הזמן שהלקוח הפוטנציאלי צפה בסרטונים שלכם. 

קחו לדוגמה, שיננית שמפעילה פרסומת וידיאו לקהל קר. בסרטון היא מדברת על חשיבות ניקוי האבנית. לאחר שהסרטון רץ כבר כמה ימים, אפשר להריץ מודעת מיקוד חדשה שמציעה ניקוי אבנית ללקוחות חדשים.
יותר מזה, אותה שיננית יכולה לבחור להציג את המודעה רק לאנשים שצפו ביותר מ -40% מהסרטון. אנחנו כבר יודעים שאותו קהל התעניין בניקוי האבנית, ולכן המודעה שלנו תהיה הרבה יותר רלוונטית עבורו. לעומת זאת, אם נציג את המודעה לניקוי האבנית לקהל קר, שיעור האינטראקציה בפוסט יהיה נמוך בהרבה.

17. אל תשכחו לבצע אופטימיזציה למודעות שלכם

 

רוצים טיפים נוספים? תמצאו אותם כאן

כתבה נוספת שכדאי לקרוא

וכמו תמיד מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *