לעומת זאת, יש בעלי עסקים שהמציאו את עצמם מחדש, התאימו את העסק לתקופה או שינו בכלל את מהותו
אני מזמינה אתכם לקבל השראה מבעלי עסקים עצמאים שעונים על שאלה זהה “מזווית אישית”, והפעם בנושא יעילות בתקופת הקורונה.
כדי לענות על השאלה הזמנתי שתי בעלות עסקים נהדרות:
האחת – הדס קפלן, מתווכת ויועצת נדל”ן והשנייה – ורד שפרונג-קופליק, מרצה ומלווה למיומנויות תקשורת התנהגותית.
את שתיהן שאלתי: “מה הטיפ שלך לעבודה יעילה, בעיקר בתקופה הזו?”
הדס קפלן:
בימים כתיקונם, כשאנחנו מתרוצצים כל הזמן, מכבים שריפות וכמו מנסים “לתפוס את הזנב של עצמנו” אין לנו באמת זמן לבסס ולנהל את העסק שלנו.
ימי הקורונה מזמנים לנו אפשרות לעצור רגע, לעשות זום אאוט ולהסתכל מלמעלה על כל מה שטעון שיפור וייעול.
בתקופה הזאת הצבתי לעצמי יעד אחד ברור – הקמת תשתית משרדית מסודרת וברורה, שתאפשר לי לנהל את העסק ולא שהעסק ינהל אותי.
בעזרת מנהלת משרד אלופה במיוחד שגייסתי, אנחנו מקימות מערכת נכונה לטיפול בשיווק ובניהול הכולל של העסק וכמובן ויותר מהכל, בקונים ומוכרים שרוצים לשפר את איכות החיים שלהם ולעבור לבית חלומותיהם!
הטיפ שלי: הציבו לכם יעד – וחתרו להגיע אליו!
בהצלחה!
ורד שפרונג-קופליק:
הקורונה שינתה את כללי המשחק באופן כללי בעולם ובפרט בעולם העצמאיים. לאחר שהבנתי שזו לא “חופשה קצרה” וזה כאן לתקופה הקרובה בחרתי בכמה צעדים:
כמי שעוסקת בהרצאות ואימון במיומנויות תקשורת התנהגותית, הדבר הראשון המתבקש הוא להתאים את עצמי למציאות המשתנה. למרות שאני הכי רחוקה מההתפתחויות הטכנולוגיות, למדתי את רזי ה- zoom.
בניתי הרצאות חדשות מותאמות לתקופה.
שיניתי מצגות, בהתאם לצרכי הלקוחות ובחנתי אופציות ללקוחות חדשים.
הקפדתי מדי יום בבית להתלבש בבגדי עבודה (גם להתאפר לא רק להרצאות zoom) ולהרגיש לגמרי פרודוקטיבית.
יצרתי “קורס קפסולה” ביתי שהוגדר כהצלחה ונפתח כבר מחזור נוסף.
לסיכום: שם המשחק בעיני – התאמות למציאות החדשה, וחשיבה מחוץ לקופסה.
אני מזמינה אתכם לעקוב אחריהן ולקבל עוד השראה: