מדריך קולינרי לכתיבת תוכן מרתק

-

 

דמיינו שאתם במטבח, מכינים מנה שחשוב לכם שהיא תהיה בלתי נשכחת, מפתה וטעימה להפליא. עכשיו תחשבו על עולם הכתיבה 🙂

בדיוק כמו בבישול, גם בעולם הכתיבה, ה’תבלינים’ שנוסיף לתוכן שלנו יכולים להפוך אותו מתפל למבריק, שיעזור לנו לבלוט.

אז בואו נעבור על כמה ‘תבלינים’ שיכולים להעלות את התוכן לרמה של תוכן גורמה:

1. סטוריטלינג (קינמון): כמו שקינמון מוסיף חמימות ועומק למנה, אם תוסיפו סיפור לתוך התוכן שלכם זה יכול לרתק את הקהל, להפוך אותו לבלתי נשכח ולהוסיף לו נופך של חיבור אישי.

2. הומור (פתיתי צ’ילי): טיפת הומור יכולה להיות פתיתי הצ’ילי של התוכן. זה מוסיף קריצה, מפתיע את הקורא והופך את התוכן למושך יותר. אבל תזכרו, בדיוק כמו הצ’ילי, יותר מדי יכול להיות כבר מוגזם. תשתמשו בו בתבונה.

3. נתונים ועובדות (מלח): מלח משפר את הטעם של כל מנה. באופן דומה, אם תפזרו על התוכן נתונים ועובדות רלוונטיות זה יכול לחזק את הטיעונים ולהוסיף לתוכן אמינות.

4. ויזואליות (פפריקה): פפריקה מוסיפה צבע וחיוניות לכל מנה. כנ”ל גם שילוב של ויזואליות – בין אם זה תמונות, אינפוגרפיקה או סרטונים – הם יכולים להפוך את התוכן לנוצץ,  למושך יותר וקל יותר לעיכול.

5. שאלות (פלפל שחור): כשם שפלפל שחור מוסיף שמץ של חדות, הצגת שאלות בתוכן שלכם יכולה למשוך את הקורא, לעודד אותו לחשוב ואפילו לתקשר אתכם ברמה עמוקה יותר.

6. אנקדוטות אישיות (שום): שום מחדיר למנה את הטעם המובהק והייחודי שלה. שיתוף חוויות אישיות או אנקדוטות יכול להעניק לתוכן שלכם טעם ייחודי, מה שיהפוך אותו לאותנטי יותר.

7. קריאה לפעולה (עשבי תיבול טריים): עשבי התיבול מקשטים את המנה ומוסיפים לה עניין. קריאה חזקה לפעולה בסוף התוכן שלכם יכולה להנחות את הקוראים מה לעשות הלאה, בין אם זה להגיב, לשתף או להמשיך ולעקוב.

 

בדיוק כמו בבישול, המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון. יותר מדי מתבלין אחד יכול להשתלט, בעוד שמעט מדי עלול להשאיר את המנה תפלה וחסרת טעם. תנסו, תבדקו טעמים ותחדדו אותם עד שתמצאו את התערובת המושלמת לתוכן שלכם, ושיהיה לכם בישול מהנה, כלומר, כתיבת תוכן מהנה! 🍲✍️

כאן תוכלו לקרוא על איך לכתוב דף אודות אפקטיבי

וכמו תמיד אני מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *