לוח תכנון חודשי לדיוק הלקוחות שלנו

-

המטרה של כל עסק היא להגיע ללקוחות המתאימים לו. כדי לעשות את זה העסק צריך ערוצי הפצה מדויקים, כאלה שיעבירו את המסר של העסק ללקוח. דיוק ותכנון – זו בדיוק העבודה של העסק שלי:

לנסח מסרים מדויקים, לזהות את הלקוחות הכדאיים לעסק ולבנות ערוצים שמחברים בין העסק ללקוח. לוח תכנון יעזור לכם בזה

כדי להצליח יש לי כמה טיפים שצברתי במהלך השנים: אל תירתעו מחשיפה מוגברת – צרו נוכחות מקיפה סביב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. לקוח שיראה את העסק בכמה ערוצים, יזכור אתכם והדרך אליכם תהיה מהירה. תנו ערך – כולם כבר כתבו על זה, ואני שוב אכתוב. כשמדברים על שיווק מדברים על מערכת יחסים. כולנו רוצים הכרה והבנה, אז שאתם פונים ללקוח, אל תפחדו לתת לו מידע או טיפים, כן, גם חינמיים. תתנו. תקבלו. תיצרו קהילה – שייכות, זו מילת המפתח. צרו קהילה פעילה שתיתן ערך לקהל שלה ובכך תיצור מודעות למותג שלה. תתמידו – גם אם קשה, ככל שתתמידו יהיה לכם קל יותר. השוק יכיר אתכם, לקוחות מרוצים ימליצו עליכם והדרך להצלחה תהיה פשוטה יותר. ועכשיו, אחרי שכבר דייקתם, בואו נדבר על תכנון:

דבר ראשון כיתבו את המסרים שלכם ותמפו אותם בלוח התכנון. לשם כך יצרתי עבורכם לוח תכנון חודשי ומעוצב שיעזור לכם לנהל מטרות, להתמקד ולמקד את פעולות השיווק בכל אחת מנקודות ההפצה שלכם. כל מה שצריך לעשות זה לציין מה אתם מתכוונים לעשות בכל אחד מהימים ולהתמיד.

בפוסט הזה תוכלו למצוא 5 משימות לשיווק דיגיטלי אותם תוכלו להכניס ללוח התכנון.
לעוד טיפים היכנסו לעמוד הפייסבוק שלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *