שיווק במדיה החברתית ושיווק באמצעות תוכן יכולים להיות מאתגרים למדי, ולפעמים אפילו מתסכלים. ה”מרוץ” אחרי צבירת עוקבים, טרגוט קהל היעד ודיוק התוכן יכולים, לפעמים, לגרום לנו לעזוב את המדיה הפופולארית הזו ולהישאר מחוץ ל”משחק”
כדי שזה לא יקרה, כל מה שאנחנו צריכים לפעמים זה בוסט קטן של השראה בדרך ליצירת מערכות היחסים עם קהל היעד שלנו.
כמו שאנדרו דייויס אמר: “תוכן יוצר מערכות יחסים. מערכות יחסים בונות אמון. אמון מניע רווחים”
אז איפה אפשר לקבל בוסט כזה?
הפעם בחרתי בשתי בעלות עסקים מקסימות, שכל אחת מהן מהווה עבורי השראה ושאלתי אותן “מה הן עושות כדי לקבל השראה בשיווק העסק שלהן“
מוזמנים להכיר אותן מקרוב ולקרוא את התשובה שלהן
נועה יריב-מלו תיווך נדל”ן
“את בית הספר לשיווק עברתי במשך כל שנות הקריירה שלי כשכירה. במשך 15 שנה ניהלתי תפקידי שיווק בחברות תקשורת ולמדתי מהטובים ביותר בתחום. כשפתחתי את העסק העצמאי שלי פתאום הבנתי שאת כל סודות השיווק והמיתוג אני צריכה עכשיו ליישם על המותג הפרטי שלי וזה הרגיש לי המקום הכי טבעי ונוח.
אני שואבת את ההשראה שלי לשיווק העסק מכל דבר שקורה לי ביום יום. זה יכול להיות הלקוחות, המתחרים, החיים שלי הפרטיים וגם אקטואליה.
המוח כל הזמן חושב איך לעשות אחרת,איך לבדל את עצמי, מה הייתי עושה אם הייתי עכשיו שכירה בחברה גדולה וצריכה לנהל קמפיין גדול ואת הכול אני משליכה על העסק הפרטי שלי. אני אוהבת גם לעקוב אחרי מהלכי שיווק של חברות מסחריות וגם אנשים עצמאיים שאני מעריכה ולשאוב מהם השראה שיכולה לקדם משהו בעסק שלי.
כל דבר בחיים זה שיווק.
החל מאיך שאני מתלבשת בבוקר ויוצאת מהבית, וממשיך לשפה שלי מול הלקוחות והמיתוג שלי בפרסום. ההשראה פשוט נמצאת מסביב, רק צריך לדעת איך לקלוט אותה וליישם על העסק הפרטי”
כל אחת והבית שלה noa תיווך נדל״ן באזור השרון
רחלי אשוואל
מגשרת ומרצה בתחום ניהול סכסוכים ומו”מ.
“בדרך כלל האירועים שאני חווה מעניקים לי השראה לשיווק העסק, האנשים ולמידה שלי לאורך הזמן. אבל אם יש משהו שאני יכולה לציין במיוחד, זו סדנה שעשיתי אצל גלית, בעלת הבלוג, שבה למדתי תוכנה לעיצוב פוסטים וקאברים, אבל בעיקר בעיקר היא נתנה לי השראה על איך חשיבה שיווקית מסייעת בפרסום השוטף ואיך להפוך רעיונות למציאות מעוצבת שמתקשרת עם קהל היעד”
ד”ר רחלי אשוול – גישור ורפואת יחסים