למה ואיך אתר יעזור לי לשיווק העסק?

-

ידעתם שחיפוש בגוגל אחרי צמד המילים ‘שיווק דיגיטלי’ מביא איתו 6,040,000 תוצאות? 

היום נדבר על אחד הערוצים החשובים ביותר ולמה צריך אותו. אבל רגע לפני, איך אתם משווקים את העסק שלכם?
עמוד פייסבוק, אינסטגרם, לינקאדין או אולי בכלל פרסום בעמוד אינדקס באיזה מקומון?
כל בעל עסק, בימינו, צריך לפרסם את העסק שלו במספר ערוצים במקביל על מנת להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.

לפניכם 8 סיבות למה אתם צריכים אתר אינטרנט, כזה שייתן לעסק שלכם בוסט ויקפיץ אותו קדימה:

1. לא שמים את כל הביצים בסל אחד, מאחר והלקוח הפוטנציאלי שלנו לא נמצא בכל הערוצים. יש כאלה שנמצאים בפייסבוק/אינסטגרם, יש כאלה שאוהבים לקבל ניוזלטרים ויש כאלה שמחפשים בעלי מקצוע בגוגל (הרבה כאלה).

2. לקוח פוטנציאלי שקיבל המלצה על העסק שלך קיבל המלצות גם על עסקים אחרים. לכן דבר ראשון הוא יחפש מידע נוסף על העסק, לרוב בגוגל. עסק שיראה נוכחות ע”י אתר מקצועי כבר יעשה צעד אחד קדימה.

3. אתר אינטרנט הוא הפנים של העסק שלנו, הוא מייצג את העסק ולרוב משדר רצינות.
קחו לדוגמה את האתר של אורנה אביאור, אתר שאוסף את כל התכנים המקצועיים שלה ומנגיש אותם לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלה.

4. אתר אינטרנט אמנם יכול לשמש למטרת יח”צ ותדמית, אבל גם כנקודת מכירה מוצלחת. 

5. אתר אינטרנט מאפשר ללקוח הפוטנציאלי ליהנות משירות ברמה גבוהה.
בנוסף, הוא נגיש וזמין גם מחוץ לשעות העבודה והוא “אורז” במקום אחד ובאופן מסודר את כל הפרטים, התמונות והחומרים שלנו.

6. אתר עם דומיין משלכם הוא לא עוד רשת חברתית שיכולה להיסגר עפ”י רצון בעליה, ולהבדיל מפרסום ברשתות החברתיות, התוכן שלכם יישאר באתר עד שתחליטו אחרת.

7. אתר בעל מראה מקצועי יכול לעזור לעסק לבנות אמון מול הלקוחות שלו. שימו לב שתוכן מעודכן וביקורות חיוביות יכולים לעזור ללקוחות לסמוך על המותג ועל ההיצע שלכם.

8. רוצים לאסוף מידע על הגולשים באתר ולשווק להם בהתאמה אישית?
השתמשו בפיקסל פייסבוק וגוגל אנליטיקס. כך תוכלו לדעת מה הגולשים אוהבים בדיוק ותוכלו לכוון אותם לרכישה.

לסיכום, לאתר יש תועלת גדולה מאוד בביסוס המעמד והתדמית שלכם בשוק. הוא ‘חלון הראווה’ של העסק והוא כלי עזר נהדר לשיווק, למכירות ולהגדלת מספר הלקוחות שלכם.

רוצים לדעת עוד?
מוזמנים לפנות אלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *