ניהול תוכן בפייסבוק – 7 רעיונות לתוכן אורגני מנצח

-

“איבדתי את הדרייב. אני מרגישה שאני תקועה במקום בלי יכולת להניע קדימה ובטח לא יודעת מה לכתוב ברשתות החברתיות”
זה מה שלקוחה אמרה לי השבוע

 

ניהול תוכן בפייסבוק בהחלט יכול לגרום לנו לתקיעות. לפעמים מסיבות אישיות שאנחנו חווים והם משפיעים גם על העסק שלנו. לפעמים כתוצאה של מזג אוויר מדכדך ולפעמים גם וגם. תוסיפו לזה מצב קורונה ובכלל “תרוויחו”

אני בטוחה שגם לך יצא מדי פעם לשאול “איך אפשר להמשיך הלאה? ובכלל, מה אני אכתוב בדף העסקי שלי? הרי שום דבר מעניין לא קורה לי עכשיו”.
השאלות האלה יכולות להדהד לנו בראש בעיקר אם אנחנו נשווה את עצמנו לבעלות ובעלי עסקים אחרים, אותם אנחנו רואים במדיה החברתית. (חשוב לי שתזכרו, גם אם הדשא של השכן ממול נראה ורוד יותר, זה לא בהכרח כך. הנה פוסט שכתבתי על זה ועל מה שיצא מזה) 

כדי שלא תרגישו כך, לא עכשיו ולא בכלל, אני רוצה לתת לכם 7 רעיונות לניהול תוכן בפייסבוק, כשלא נחה עליכם המוזה. רעיונות לתוכן אורגני “ירוק עד”:

1. אם בחודש נובמבר עסקינן, אז בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ועוד כל מיני ימים מוזרים באים עלינו לטובה. כבר יש לכם סיבה מצוינת לצאת במבצע מיוחד ולעורר לקוחות רדומים.

2. רוצים לדעת בכל יום מה קורה ואיפה? ישנם כמה אתרים בנושא “ימים מיוחדים בשנה”. רק קחו לתשומת לבכם, לא לכתוב פוסטים כאלה על בסיס יומי, וכמובן, תמיד לחבר אותם לעולמות התוכן שלכם.

3. תמונות הן תוכן לכל דבר, בעיקר אם הן ערוכות טוב. תוסיפו להן ציטוט שמדבר אליכם, כזה שאתם שואבים ממנו השראה והוא מתחבר לרוח המותג שלכם וכבר יש לכם פוסט.

4. הבאר ריקה? תוכן ישן וטוב יראה לכם את הדרך שעשית עד כה. מדובר בתזכורת מעולה גם עבור העוקבים שלכם.

5. פוסט על לקוחות מרוצים שמשתמשים במוצרים/שירותים שלכם + תמונת סלפי שלהם בזמן השימוש, זה תמיד נהדר.

6. תפרגנו ללקוחות שלכם או לכל מי שמתחבר לעקרונות המותג שלכם. זה יעשה טוב לפיד שלכם (ובינינו, גם לעור הפנים שלכם). ראו דוגמה אצלי.

7. קלישאה או לא, תמיד תהיו אותנטיים ותיווכחו שניהול תוכן בפייסבוק הוא לרוב קל ופשוט.

 

אני מזמינה אתכם לפוסט בנושא דף עסקי בפייסבוק וגם לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלי שם תקבלו טיפים נוספיםכם

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *