שיווק באמצעות מיילים (ניוזלטר) היא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לקהל היעד שלכם וגם להניב תוצאות. למרות זאת, עם כל כך הרבה מיילים שאנחנו מקבלים מדי יום, זה יכול להיות לא כל כך פשוט לבלוט מעל כולם ולעניין את כולם.
אז מה צריך לעשות ומה אסור לעשות כשאנחנו שולחים ניוזלטר לרשימת התפוצה שלנו?
תעשו:
1. פילוח רשימת מיילים: פילוח רשימת המיילים שלכם יעזור לכם לשלוח מיילים ממוקדים ורלוונטיים יותר למנויים שלכם. על ידי חלוקת הרשימה שלכם לקבוצות קטנות יותר ועל סמך תחומי עניין, התנהגויות או נתונים דמוגרפיים, תוכלו ליצור אימיילים שמותאמים לצרכים ולתחומי העניין הספציפיים של קהל היעד שלכם.
2. התאמה אישית של הודעות: התאמה אישית של הודעות האימייל שלכם יכולה לעזור להגביר את המעורבות. אתם יכול להוסיף את שם המנוי, מיקומו או כל מידע אחר שתרצו, כדי לגרום למייל להיראות אישי ורלוונטי יותר.
3. תוכן בעל ערך: מטרת הניוזלטר צריכה לספק ערך למנויים שלכם (בדיוק כמו פוסטים ברשתות החברתיות) ולא רק לקדם את המוצרים או השירותים שלכם. המלצה שלי, תציעו טיפים, תובנות ומשאבים שימושיים ורלוונטיים.
4. ויזואליות מושכת: תשתמשו בתמונות, גרפיקה ואלמנטים ויזואליים אחרים כדי להפוך את הניוזלטרים שלכם למושכים יותר. תזכרו שתמונות יכולות גם להאט את זמן הטעינה של האימייל שלך, אז שימו לב לגודל ולפורמט שלהן.
5. תבדקו את הודעות האימייל שלכם: לפני שליחת כל ניוזלטר לרשימה שלכם, תבדקו אותו ממכשירים שונים, כדי לוודא שהוא נראה טוב ומתפקד כמתוכנן.
אל תעשו:
1. תשתמשו בשורת נושא גנרית: שורת הנושא שלכם היא הדבר הראשון שהמנויים יראו, אז וודאו שהיא רלוונטית ומושכת את העין. הימנעו משימוש בשורות נושא כלליות או כאלו שנראות כמו דואר זבל, שסביר להניח שהמייל יימחק או יסומן כדואר זבל.
2. שימוש יתר בתמונות: בעוד שתמונות יכולות להיות דרך מצוינת כדי למשוך את הקורא, שימוש יתר בהן יכול לגרום לניוזלטר שלכם להיראות עמוס. השתמשו בתבונה בתמונות וודאו שהן מוסיפות ומשפרות את תוכן הניוזלטר.
3. תשלחו יותר מדי ניוזלטרים: שליחת יותר מדי ניוזלטרים עלולה להוביל לעייפות של המנויים ואף יכולה לגרום לביטול המנוי מהרשימה שלכם. שימו לב לתדירות המיילים שלכם וודאו שאתם שולחים אותם בזמן הנכון ובתדירות הנכונה.
4. אופטימיזציה לנייד: יותר ויותר אנשים בודקים את המיילים שלהם במכשירים הניידים שלהם, לכן חשוב לוודא שהמיילים שלכם מותאמים לנייד. תשתמשו בעיצוב רספונסיבי, שמתאים אוטומטית לגודל המכשיר, ושימרו על תוכן פשוט וקל לקריאה.
אני מאמינה שמי שמקפיד על הרשימה הזו יכול ליצור ניוזלטרים מרתקים ויעילים שיעזרו לו להגיע לקהל היעד הנכון וכמובן להניב תוצאות. תזכרו להתמקד תמיד במתן ערך למנויים שלכם ולהיות מודעים לצרכים ולהעדפות שלהם.
אני מקווה שסיפקתי לכם מענה ומעכשיו תקפידו על שליחת ניוזלטרים בהתאם לכללים 😊
כאן תוכלו למצוא 9 דרכים איך להגדיל את רשימת התפוצה שלכם
וכמו תמיד אני מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים