מה הופך משפט פתיחה למוצלח?

-

מכירים את הפוסטים האלה שאתם רק קוראים את משפט הפתיחה ואתם כבר רוצים לקרוא מה הלאה?

 
תחשבו על זה רגע; כשאתם נכנסים למדיה החברתית, אתם מחפשים לא רק מידע או סיפור, אלא רגש, הזדהות והשראה. כשמשפט פתיחה מצליח לגעת באחד מאלה, הוא כבר עשה עבורכם את המלאכה.
קחו לדוגמה, פוסט שמתחיל ב“ברגע שבו הבנתי שהחלומות שלי לא חייבים להיות רק חלומות, הכול השתנה”. משפט כזה מייד מעורר סקרנות. הוא מדבר על שינוי, על התמודדות עם המציאות ועל האפשרות להגשים חלומות. זה נושא שרבים יכולים להזדהות אתו ובעיקר כאלה שנמצאים בפני איזה שהוא שינוי בחיים.
דוגמה נוספת, הפעם של תזונאית: “יוצא לך לעמוד בסופר, מבולבל ממגוון האפשרויות ה’בריאות’ ולתהות האם הקייל באמת טוב יותר מהתרד? הפוסט הזה בדיוק בשבילך”.
אם תזונה בריאה מעניינת אותי, אני אשמח ממש לשמוע מה התשובה. בנוסף, יש מצב שאראה בתזונאית כזו אוטוריטה בתחומה ולכן אמשיך לעקוב אחריה.
רוצים דוגמה נוספת? בבקשה:
“כמה פעמים ישבת בפקק, בזמן שהילד שלך צרח במושב האחורי? אני בטוחה שתהית אם יש דרך טובה להתמודד עם זה? אני הייתי האימא הזו, עד שגיליתי את הדרך”

הבנתם את הרעיון, נכון?
כשכותבים עם ההבנה הזו, הפוטנציאל ליצור קשר עמוק עם הקוראים הוא אינסופי. וכשהקורא ירגיש שכתבתם אליו את הפוסט באופן אישי, כאילו אתם מבינים אותו ואת המצב שלו, הוא ירצה לקרוא ולגלות מה יש לכם עוד להגיד.

זקוקים לעזרה בכתיבה, אני פה בשבילכם.

כאן תוכלו לקרוא את הפוסט ובו מדריך קולינרי לכתיבת תוכן מרתק וכאן על כתיבה שיווקית בפייסבוק. וכמו תמיד אני מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים

 
 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *