מה אתר ווקומרס צריך כדי להצליח?

-

 

מגיע לכם מזל טוב! החלטתם לבנות אתר לעסק. באמת שמדובר באירוע מרגש 😊

ואם החלטתם לבנות “אתר חנות” ולצלול לעולם המכירות המקוונות, שיכניסו לכם גם כסף, על אחת כמה וכמה.

ווקומרס (WooCommerce) הוא תוסף מסחר אלקטרוני לפלטפורמת וורדפרס, שמציע פתרון גמיש וידידותי למשתמש, והוא זה שיהפוך את האתר שלכם לחנות מקוונת.

הוא תוכנן לעבוד בצורה חלקה עם וורדפרס (מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם), שמאפשרת לכם לנהל את תוכן האתר ואת החנות המקוונת מפלטפורמה אחת.

אם אתם שוקלים להקים חנות מקוונת, שתעמוד ביעדים העסקיים שלכם ואף יותר, חשוב שתבינו את המרכיבים המרכזיים שכרוכים בעיצוב ובניית אתר ווקומרס מצליח.

אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע של בניית חנות אינטרנטית, בואו נעבור על הפרמטרים החשובים של אתר ווקומרס.

 

רגע, מתכננים:

  1. תגדירו את היעדים העסקיים שלכם: לפני כל דבר אחר, תציינו לפניכם מה אתם רוצים להשיג עם החנות המקוונת. בין אם מדובר בהגדלת מכירות, הרחבת טווח הגעה לשוק או מתן חווית קנייה חלקה, היעדים שלכם ישפיעו על כל החלטה שתבצעו.

  2. תכירו את הקהל שלכם: ברגע שתבינו מי הם הלקוחות שלכם זה יעזור לכם לעצב אתר שיענה על הצרכים שלהם, החל מממשק המשתמש ועד למגוון המוצרים שאתם מציעים.

  3. תבחרו את האחסון הנכון: אתרי ווקומרס יכולים להיות עתירי משאבים, במיוחד כשהחנות שלכם גדלה. תבחרו בספק שמתמחה בוורדפרס ובווקומרס ומציע אבטחה ותמיכה.

  4. תבחרו בעיצוב המתאים: תבחרו במעצב/ת שידאגו לשקף את המותג שלכם על הצד הטוב ביותר, ויבטיחו שהוא יהיה רספונסיבי וייראה טוב מכל מכשיר.

  5. תבחרו היטב את מגוון המוצרים: תחליטו איזה סוגי מוצרים תמכרו (פיזיים, דיגיטליים או שירותים), איך הם יסווגו ואיזה מידע תספקו עבור כל מוצר.

  6. תשקלו אפשרויות תשלום ומשלוח: ווקומרס תומך גם בסוגי תשלום וגם בשיטות משלוח שונות. תשקלו היטב את שוק היעד שלכם ותבחרו את האפשרויות שמתאימות להעדפות שלהם.

  7. קידום האתר ושיווק: זה שבניתם אתר מכירה לא יעשה את העבודה שלכם. תחשבו איך אתם רוצים למשוך מבקרים לאתר וקחו בחשבון אסטרטגיות SEO לשיפור דירוג מנוע החיפוש וטקטיקות שיווק כמו ניוזלטר, מדיה חברתית ושיווק ממומן.

 

עכשיו, בואו נראה מהם התכונות שחשוב שיהיו באתר ווקומרס?

1. עיצוב ידידותי למשתמש: ניווט קל, קטגוריות ברורות ותהליך תשלום פשוט.

2. רספונסיביות: עיצוב שמתאים לכל גודל מסך ומספק חווית קנייה חלקה במכשירים ניידים.

3. תמונות אטרקטיביות באיכות גבוהה ותיאור מפורט של המוצרים.

4. אפשרויות תשלום מרובות ותשלום מאובטח ואמין (תג אבטחה SSL).

5. מדיניות משלוחים: אפשרויות משלוח גמישות וחישוב עלות אוטומטי על בסיס מיקום הלקוח.

6. ביקורות ודירוגים של לקוחות: תאפשרו ללקוחות להשאיר משוב ותגבירו את האמון בכם.

7. אופטימיזציה של SEO: כלים ותוספים שיעזרו לאתר לדירוג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש.

8. סטטוס מלאי וזמינות המוצר.

9. הוספת מוצרים דומים/נוספים לרכישה.

10. אפשרויות שיתוף שמגדילות רווחים.

11. תמיכה טכנית: כפתור צ’אט לשירות לקוחות.

והכי חשוב – בסופו של דבר, המטרה היא לספק חווית קניה יוצאת דופן שתגרום ללקוחות שלכם לחזור, שוב ושוב. בהצלחה!


מעוניינים לשדרג את העסק? אני פה כדי לבנות את האתר הנכון עבורכם.

 
 
 
 

 

 

כאן תוכלו לקרוא את הפוסט על חוויית משתמש באתרי אינטרנט וכאן על העמודים החשובים שיופיעו באתר שלכם.

וכמו תמיד אני מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים

 
 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *