כשאתם נכנסים לאתר אינטרנט מסוים, באיזה דף תבחרו קודם?
אם בחרתם בדף האודות, המאמר הזה בשבילכם
למה דף אודות חשוב כל כך?
דף אודות שכתוב היטב עוזר לבדל את המותג שלכם מהמתחרים, מחזק את הרושם החיובי על לקוחות פוטנציאליים וממלא תפקיד מרכזי באסטרטגיית תוכן אפקטיבית לאתר שלכם.
עם זאת, למרות החשיבות שלו, רבים מתייחסים אליו כאל משהו שנמצא בפוטר התחתון ושצריך לסמן עליו “וי” וזהו. אל תעשו את הטעות הזאת.
נתחיל מזה שדף האודות לא עוסק רק בנו או בעסק שלנו, אלא בעיקר בשאלה למה הלקוח הפוטנציאלי צריך “להשקיע רגשית” במותג שלנו ולמה אנחנו התשובה הטובה ביותר לבעיה שלו. ותכלס, זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לעשות, לבנות אמון ולמכור מוצרים או שירותים שיפתרו את בעיית הלקוח.
בואו נקפוץ פנימה ונתמקד בכתיבת אודות ובתפקיד שדף האודות ממלא בתדמית המותג שלנו. מה כדאי שיופיע בו ובמה אין צורך.
מה חייב להופיע בדף אודות מנצח?
- תספרו את סיפור המותג שלכם
סיפור המותג שלכם הוא הלב של דף האודות. הוא יוצר חיבור רגשי, נותן ערך ומשקף את הערכים שהמותג שלכם מייצג.
אפשר להשתמש בציר זמן שמדגיש רגעים משמעותיים כמו:
- הרגע שבו עלה הרעיון להקים את העסק
- המכירה הראשונה שביצעתם
- גיוס העובד הראשון
2. תציגו את עצמכם ואת הצוות שלכם
אנשים מתחברים לאנשים. תמונת פרופיל שלכם ושל הצוות שלכם תיצור אמינות ותעורר הזדהות אצל הגולשים.
3. תציגו את ההצעה הייחודית שלכם
מה הופך אתכם למיוחדים? זו הנקודה המרכזית בדף האודות שלכם. לדוגמה, אם יש לכם מדיניות החזרות נוחה, מוצרים מחומרים מתכלים או שירות יוצא דופן, כאן המקום לציין את זה.
4. תחשפו קצת ממה שקורה מאחורי הקלעים
כשכולם מדברים על שקיפות, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם רוצים לראות מה קורה מאחורי הקלעים שלכם. תמונות מתהליך העבודה, הייצור או אפילו החיים במשרד, יכולות להוסיף אמינות רבה למותג.
5. מיקום העסק שלכם
תתפלאו כמה זה משמעותי. אזכור המיקום שלכם יכול לעזור ללקוחות מקומיים להתחבר אליכם וליצור אמון נוסף.
6. תניעו את הגולש לפעולה
תחשבו מראש מה הצעד הבא שאתם רוצים שהגולש יעשה אחרי שיקרא את דף האודות. תיצרו כפתור או קישור ברור לחנות, לבלוג או לרישום לניוזלטר.
7. תיצרו סקרנות ואותנטיות
עיצוב נכון וטקסט אותנטי יגרמו לגולשים לגלול עד למטה ולסיים לקרוא את כל הדף. תנצלו את ההזדמנות הזו להציג הומור, ערכים ייחודיים ואת תרבות המותג שלכם.
8. תעדכנו את הדף באופן קבוע
כמו כל תוכן אחר, דף האודות צריך להתעדכן מדי פעם. אל תשכחו לוודא שהתוכן משקף את המציאות העכשווית של העסק שלכם.
ממה להימנע בדף אודות?
אל תהפכו את דף האודות לדף מכירה. הגולש שנמצא בעמוד אודות כבר מתעניין בכם כאנשים, ולא במוצר או בשירות בלבד.
לא משנה כמה זה מפתה, אל תכתבו סיפור שמשתרע על פני 2000 מילים, סביר מאוד שהקורא לא יקרא הכול בכל מקרה. במקום זאת, תשמרו על זה קצר, רלוונטי ונקודתי.
3 סיבות למה להתחיל לכתוב את עמוד האודות שלכם כבר היום:
- פופולרי בקרב מבקרים חדשים באתר
בממוצע, יותר אנשים מבקרים בדף האודות מאשר בכל דף אחר כמעט באתר. למה?
באופן טבעי אנשים הם סקרנים, ולא רק לגבי מוצרים או שירותים. המין האנושי אוהב סיפורים ונוהג ללמוד יותר על מותגים שמסקרנים אותו. עמוד אודות טוב יכול לנצל את הסקרנות הטבעית הזו. - מציג את ייחודיות המותג
הסיפור שלכם הוא מה שמבדיל אתכם מהמתחרים. אל תפספסו את ההזדמנות לספר אותו.
- מגבש את דימוי המותג
עמוד אודות איכותי יעזור לכם לחדד את הדרך שבה אתם רוצים להיתפס בעיני הקהל שלכם.
אין ספק שמדובר במשקל רב שיש לשים על דף אינטרנט אחד, וברור שלוקח יותר מדף אחד כדי להפוך למותג אהוב, אבל חבל להתעלם מהיתרונות הפוטנציאליים שלו כשאפשר לעשות זאת נכון ולקצור את הפירות.
מוכנים כבר ליצור דף אודות יוצא דופן משלכם?
תנו ליצירתיות שלכם לזרום ואל תפחדו לתת לרגש לצאת. ככל שתהיו אמתיים יותר, כך יהיה קל יותר ליצור קשר עם המותג שלכם, וזה מה שיעזור לשם המותג שלכם להישאר בראש הלקוחות שלכם.
מכירים דפי אודות מעוררים השראה? ספרו לי בתגובות.
בינתיים תציצו בפוסט על למה ואיך אתר יעזור לי לשיווק העסק
וכמו תמיד מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים
4 תגובות
אני בטוח צריכה לעדכן את דף האודות שלי
יאללה, לכי על זה 🙂
מוזמנת לשלוח לינק לאחר השינוי
תודה רבה על התזכורת. אני ממש חייבת לעדכן את שלי…
עבר חודש מבלי ששמתי לב לתגובה שלך, אז קודם כל תודה וחג שמח.
ועכשיו, חודש אחרי, אני מקווה שכבר עדכנת את הדף 🙂