בניית אתרים – איזה עמודים חשוב שיופיעו באתר שלך?

-

בפוסט שלפניכם לא ניגע בפלטפורמות השונות ואיפה הכי כדאי לבנות את “הבית” שלכם, אלא ניגע בדברים החשובים באמת. במבנה ובתוכן שלו ובעיקר נלמד אילו עמודים חשוב שיופיעו באתר שלכם

עמוד הבית
עמוד הבית הוא העמוד הראשון שהמבקרים באתר רואים, והוא זה שיקבע אם הם ימשיכו לסייר באתר או יעזבו אותו. אמרו את זה כבר לפני – אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. ורושם ראשוני קובע גם באתר שלכם.
רגע לפני שאתם מתחילים עם עמוד הבית שלכם תחשבו מנקודת המבט של הלקוח. מה ללקוח יהיה חשוב לראות באתר, החל מסרגל ניווט ועד לתמונות.
המבקרים באתר צריכים להבין בבירור ותוך מספר שניות בלבד מה מטרת האתר ולרצות להמשיך לקרוא.

עמוד הבית אמור לשפר את האופן שבו המבקרים תופסים את העסק שלכם. זה השער להעלאת המודעות למותג ולצבירת המרות, לכן הימנעו מעומס של תמונות ותקפידו על עמוד נקי בעיצוב שלכם.

מי אנחנו ומה אנחנו מציעים?

עמוד אודות
עמוד האודות הוא הזדמנות לספר ללקוחות הפוטנציאליים מי אתם, לספר על העסק ולפרט על החזון וההישגים של המותג שלכם, להכניס נימה אישית ובעיקר לציין לקוראים איך העסק שלכם יכול לעזור  להם.
אתם רוצים שהקוראים יתייחסו לערכי המותג שלכם, יצטרפו אליכם, ישתפו את המסר עם בני משפחתם וחבריהם ובסופו של דבר ירכשו מכם.
עמוד האודות נועד להתחבר רגשית לקורא, לתת לו מענה ולהתאים בדיוק לצרכיו.
כאן תוכלו לקרוא איך לכתוב עמוד אודות נכון.

עמוד שירותים או מוצרים
עמוד השירותים והמוצרים הוא עיקר העיקרים. העמוד הזה אמור להפוך מבקר מזדמן לקונה מתמיד, ולכן אתם תרצו להשקיע בו עבור חווית הלקוח.
בעת כתיבת תיאור השירות או המוצר חשוב למכור את ההטבות ולא את התכונות. תכתבו סיפור שידגיש איך ירגישו הקונים לאחר רכישת המוצר שלכם ותנו להם להרגיש חלק מהשירות/מוצר עוד לפני שהם יקבלו אותו.
לכולם ברור שגם לתמונות יש תפקיד גדול באתר:
מוכרים שירותים?
תדאגו לתמונות טובות, ברורות ומעניינות שיעבירו את המסר (אפילו ללא מילים)
מוכרים מוצרים?
תצלמו את המוצרים באזור מואר (עדיף ע”י צלם מקצועי), תדגישו זוויות שונות של המוצרים ותאפשרו למשתמשים לעשות זום אין על התמונות. במידת הצורך, צלמו סרטון קצר כדי לחזק את החוויה החזותית.

בשני המקרים, חשוב לספק כמה שיותר פרטים על השירות/מוצר, תתארו אותם ותגרמו ללקוח להרגיש את החוויה שבשימוש.

ומה עכשיו? מה הם העמודים הנוספים הכי חשובים באתר?

עמוד בלוג
הבלוג מייצג פלטפורמה מרכזית שבה המותג שלכם יכול ליצור קשר ישיר עם הלקוחות. שם תוכלו לספר סיפורים ולתת להם להציץ אל מאחורי הקלעים, להציג את הטרנדים האחרונים, להקליט סרטונים, להוכיח את המומחיות שלכם בתחום מסוים, לספק מידע עקבי ושימושי ואפילו להגיב לקוראים.

בלוגים מצליחים הם כמו מסע מתמשך, לא יעד. הבלוג חייב למשוך את תשומת לב המבקרים ולקחת אותם ל”הרפתקה” הייחודית של המותג שלכם.
בבלוג לא ננסה למכור לקוראים, אלא נציע להם ערך, פתרונות והרבה השראה.

עמוד יצירת קשר
תקשורת טובה עוזרת לבנות מערכות יחסים עם הלקוחות שלנו. באמצעות העמוד הזה אנחנו לומדים על הצרכים והרצונות שלהם בהקשר למוצרים/שירותים שלנו. כמובן שבנוסף, זה פותח את הדלת לקבלת משוב.
תחשבו על עמוד יצירת הקשר שלכם כאל כלי לתמיכת לקוחות, שמטרתו הראשונה היא לספק שירות מעולה ולא משנה מה הסיבה של המבקר.
בהתאם לסוג העסק שלכם, תפרסמו את הכתובת הפיזית של המותג, כתובת המייל, מספר הטלפון ואפילו תחשבו להוסיף צ’אט חי.
עמוד יצירת הקשר צריך להיות נגיש וידידותי לסביבה, כזה שלא מצריך ללחוץ על כמה דפים כדי ליצור קשר עם העסק.
בעמוד יצירת קשר אפשר אפילו ליידע את המבקרים מהו זמן התגובה שלכם (וכמובן לעמוד בהבטחה)

תיק עבודות/גלריה
תיק עבודות מהווה את כל סיפורי ההצלחה שלכם. זה המקום בו הלקוחות הפוטנציאלים יבחנו היטב את העבודה שלכם, בין אם את צלמת או מאפרת, אם אתה אדריכל או את רופאה לבין אם אתם כותבי תוכן, כמוני 😊
בתיק העבודות תוכלו להעלות תמונות של העבודות שלכם או תכנים שכתבתם, כדי לגרום לעוקבים אחריכם לרצות להיות חלק מהעבודה שלכם.

עמוד המלצות
הגענו לעמוד הכי כיף באתר – עמוד לקוחות ממליצים.
העמוד הזה מחזק את האמון של הקורא במותג שלנו, מחזק אותנו כנותני שירות אמינים ואפילו מתאר את יתר הכישורים שלנו ושל העסק שלנו.
אל תוותרו על העמוד הזה, אבל חשוב לזכור ולהקפיד להעלות רק המלצות אותנטיות, שכוללות שם או פרטים מזהים אחרים.
במקרה של נותן שירות שלקוחותיו בוחרים להיות אנונימיים, תוכלו להעלות את ההמלצות בעילום שם, אבל עדיין שווה לבדוק עם הלקוח אם יסכים לשוחח אם לקוח פוטנציאלי.
כאן תוכלו לקרוא מה הלקוחות שלי כתבו עלי.
אתר אינטרנט הוא כלי יעיל להגברת מודעות לעסק שלכם. אל תפספסו את הדפים הכי רלוונטיים ששווה לעבוד עליהם.

מכירים אתרים מעוררים השראה? ספרו לי בתגובות.
בינתיים תציצו בפוסט על למה ואיך אתר יעזור לי לשיווק העסק

ו
כמו תמיד מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *