מכירים את הפוסטים שבהם רק משפט הפתיחה גורם לכם לרצות להמשיך לקרוא?
תחשבו על זה; כשאתם נכנסים למדיה החברתית, אתם מחפשים יותר ממידע או סיפור. אתם מחפשים רגש, הזדהות והשראה. אם משפט הפתיחה מצליח לגעת באחד מאלה, כבר עשיתם את שלכם.
לדוגמה, פוסט שמתחיל ב“ברגע שבו הבנתי שהחלומות שלי לא חייבים להיות רק חלומות, הכול השתנה”. משפט כזה מיד מעורר סקרנות. הוא מדבר על שינוי, התמודדות עם המציאות והגשמת חלומות. נושא שרבים יכולים להזדהות אתו, ובעיקר מי שנמצא בפני שינוי בחייו.
דוגמה נוספת, הפעם של תזונאית: “יוצא לך לעמוד בסופר מבולבל מהגוון ה’בריא’ ולתהות האם הקייל באמת טוב יותר מהתרד? הפוסט הזה בדיוק בשבילך”.
אם תזונה בריאה מעניינת אותי, אשמח לשמוע את התשובה. בנוסף, יש מצב שאראה בתזונאית כזו אוטוריטה בתחומה ולכן אמשיך לעקוב אחריה.
רוצים דוגמה נוספת? בבקשה:
“כמה פעמים ישבת בפקק, בזמן שהילד שלך צרח במושב האחורי? אני בטוחה שתהית אם יש דרך טובה להתמודד עם זה. אני הייתי האימא הזו, עד שגיליתי את הדרך”
הבנתם את הרעיון, נכון?
כשמשתמשים בהבנה הזו, הפוטנציאל ליצור קשר עמוק עם הקוראים הוא אינסופי. וכשהקורא ירגיש שהפוסט נכתב במיוחד עבורו, ואתם מבינים את מצבו, הוא ירצה לקרוא עוד ולגלות מה יש לכם להגיד.
זקוקים לעזרה בכתיבה, אני פה בשבילכם.
כאן תוכלו לקרוא את הפוסט ובו מדריך קולינרי לכתיבת תוכן מרתק וכאן על כתיבה שיווקית בפייסבוק. וכמו תמיד אני מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים