אני בטוחה שאין פה אחד או אחת שהמדיה החברתית לא מאתגרת ומתסכלת אותו מדי פעם. עם זאת, אני בטוחה גם שכולם יודעים שיש שתי תכונות מפתח שיכולות לעשות עבורנו הבדל משמעותי: התמדה ועקביות.
אתם שואלים איך הם יכולים לעזור לנו? הנה התשובה:
בניית אמון:
התמדה ועקביות יעזרו לנו לבנות אמון עם הקהל שלנו. כשאנחנו מופיעים בעקביות במדיה החברתית, משתפים תוכן בעל ערך ומעורבים עם העוקבים שלנו, אנחנו מבססים נוכחות אמינה. העקביות ממחישה את המחויבות שלנו לקהל העוקבים וגורמת להם ליצור מעורבות עם המותג שלנו.
התגברות על אתגרים:
אמרנו כבר שהמדיה החברתית יכולה להיות סביבה מאתגרת. יהיו מקרים שבהם נתמודד עם כישלונות, נחווה צמיחה איטית או ניתקל במשוב שלילי. אבל התמדה, הופעה עקבית והתאמת האסטרטגיה יוכלו לעזור לנו ללמוד מהאתגרים האלו, לחדד את הגישה שלנו ובסופו של דבר להשיג הצלחה.
בניית מותג מוכר:
עקביות בכל הפלטפורמות עוזרת לנו ליצור מותג מוכר. על ידי שימוש עקבי בצבעי המותג, הלוגו וטון הדיבור שלנו, נפתח זהות מגובשת שעוברת לקהל שלנו. כאשר הקהל יוכל לזהות ולזכור בקלות את המותג שלנו, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יעקוב אחרינו ויהפוך לרוכש.
נראות:
האלגוריתם נותן עדיפות לחשבונות עקביים ופעילים. על ידי פרסום עקבי של תוכן בעל ערך ואינטראקציה עם הקהל, נגדיל את הסיכוי שלנו להיראות על ידי יותר משתמשים. מפה זה כבר יוביל לצמיחה אורגנית ולקהל מעורב יותר.
הפגנת מומחיות:
שיתוף מתמיד ועקבי של תוכן איכותי יציב אותנו כמומחים בתחום שלנו.
בניית מערכת יחסים ארוכת טווח:
בניית מערכת יחסים ברשתות החברתיות דורשת זמן ומאמץ. אינטראקציה עקבית, מעורבות אמיתית ושיתוף בתוכן קבוע יעזרו לנו לטפח קשרים משמעותיים עם הקהל שלנו. הקשרים האלו יכולים להוביל לרכישות, שיתופי פעולה ושיתופים.
התאמה לטרנדים מתפתחים:
המדיה החברתית משתנה ומתפתחת כל הזמן. ככל שנשמור על מעורבות מתמדת, יהיה לנו קל יותר להסתגל לשינויים האלו. אנחנו יכולים לזהות במהירות מגמות שמתפתחות, להתאים את אסטרטגיית התוכן שלנו ולנצל הזדמנויות חדשות, תוך שמירה על נוכחות רלוונטית.
כאן תוכלו לקרוא על הדרכים ליצור אסטרטגיית שיווק במדיה החברתית ב-8 שלבים.
וכמו תמיד אני מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים