האתגר של כל בעל עסק הוא לוודא שכאשר הגולשים (לקוחות פוטנציאלים) מחפשים מוצר או שירות כמו שלו, הם ימצאו אותו ולא את המתחרים שלו. אז איך אפשר לעשות את זה מבלי לשלם כל כך הרבה כסף על כל קליק? בפוסט שלפניכם תמצאו 10 טיפים לקידום אורגני שיגזלו מכם רק את הזמן שלכם:
ביצוע אופטימיזציה ללקוחות פוטנציאלים ולא רק למנועי החיפוש
דיברנו על זה לא מעט וכמעט כל איש שיווק ותוכן כתב על זה – תדעו מי הקהל שלכם ותפנו אליהם את התוכן שלכם. החלק השני הוא תוכן איכותי בעל ערך שיהדהד אצל הלקוח האידאלי שלכם.
המשמעות של זה היא הקפדה על הנושאים העיקריים של הלקוח הפוטנציאלי שלכם ועל מילות המפתח בהן הם משתמשים בשאילתות החיפוש.
כתיבת בלוג באופן קבוע
בלוגים הם אולי הדרך היעילה ביותר להגדיל את תעבורת האתר באופן אורגני. הבלוג מאפשר לכם לכתוב תוכן בעל ערך בנישה שלכם ולמקד אותו בקהל היעד שלכם. תשמעו לי, זה יעשה נפלאות לקידום האורגני שלכם.
חיבור לעולם הבלוגים
עולם הבלוגים הוא “מקום” בו כדאי לפעול בהדדיות. אפשר לקרוא, להגיב ובעיקר לקשור קשרים עם בלוגרים אחרים. בנוסף, זו דרך מצוינת בה תוכלו לגרום לקוראים לקרוא גם את הפוסטים שלכם בבלוג ובעצם למשוך יותר לקוחות פוטנציאלים.
מקום מעולה להתחיל בו הוא אתר קווארה Quora. שם תוכלו לענות על שאלות של הגולשים ובתחום ההתמחות שלכם לקדם את האתר שלכם באופן אורגני.
שימוש במילות מפתח ספציפיות
אל תשתמשו רק במילות המפתח הפופולריות ביותר בשוק שלכם. תשתמשו גם במילות מפתח ספציפיות יותר למוצרים או לשירותים שלכם. עם הזמן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים יזהו את האתר או את הבלוג שלכם כיעד לאותו נושא ספציפי, דבר שיגביר את התוכן שלכם בדירוג החיפוש ויעזור ללקוחות האידיאליים שלכם למצוא אתכם.
קידום אורגני = תוכן איכותי וקישורים
תגיות מטא – מאוד חשוב
ברור שכל כל גורמי ה- SEO בדף חשובים, אבל כותרת המטא, כתובת האתר והתיאור הם שלושת המרכיבים העיקריים בדף האתר. פירוש תיאורי המטא ונתוני המטא הוא שתוכלו לומר לגוגל בדיוק על מה העמוד הספציפי שלכם מדבר.
אנחנו, למשל, משתמשים בתוסף Yoast SEO לוורדפרס כדי לסייע לנו לייעל את הדפים שלנו. אבל זה לא מספיק רק ‘להתקין תוסף’, צריך גם לעבוד על כל דף ודף כדי לייעל את הקידום האורגני שלכם.
יצירת תוכן איכותי בעקביות
תשתדלו לכתוב ולפרסם לעתים קרובות ככל האפשר, אבל אל תפגעו באיכות התוכן. ככל שהתוכן שלכם יהיה איכותי – כך תצרו יותר הזדמנויות לתנועה אורגנית שתגיע אליכם.
שימוש בקישורים פנימיים
יש לכם כבר מספיק תוכן טוב? עכשיו אתם יכולים לקשר בין הפוסטים שלכם בבלוג או בין דפים אחרים לבלוג. כך בעצם תוכלו להנחות את המבקרים באתר לתוכן רלוונטי יותר עבורם. ככל שהגולשים באתר ישהו בו לאורך זמן, זה ישפר את הדירוג שלכם בגוגל.
עם זאת, אל תשתמשו ביותר מדי קישורים פנימיים, כדי שזה לא יראה כמו ספאם.
קישורים נכנסים
ידעתם שגוגל נותנת עדיפות לאתרים שיש בהם הרבה קישורים נכנסים? תוכלו לעודד לקוחות או בעלי בלוגים אחרים, במיוחד בעלי אתרים אמינים, לקשר לאתר שלכם ולהחליף קישורים.
ככל שיהיו לכם יותר קישורים נכנסים כך האתר ידורג גבוה יותר. עם זאת היזהרו מקישורים של אתרים מפוקפקים או בעלי מוניטין נמוך, שיכולים לפגוע ב – SEO שלכם.
קידום אורגני ושימוש במדיה החברתית
תבנו נוכחות ברשתות החברתיות ואל תשכחו לקשר אליהם את כתובת האתר שלכם. ברגע שיכנסו יותר גולשים גם מהמדיה החברתית, זה יהווה סימן לגוגל שהתוכן רלוונטי, שימושי ומעניין, וכמובן שיסייע לקידום אורגני של האתר.
ייעול תוצאות באמצעות נתונים ומדדים
השתמשו ב Google Analytics כדי לעקוב אחרי המבקרים באתר שלכם. היכולת לראות מהיכן הם באים ואילו מילות מפתח הם חיפשו תאפשר לכם לכוונן את התוכן שלכם.
בסופו של דבר, כדי להגדיל את התנועה האורגנית לאתר, עליכם לתת ללקוחות הפוטנציאלים שלכם את מבוקשם – תוכן איכותי ומענה לצורך שלהם.
אני מקווה שסיפקתי לכם מענה 😊
כאן תוכלו לקרוא על חשיבות העיצוב ומיתוג אתרים וכאן תוכלו לקרוא איזה עמודים חשוב שיופיעו באתר שלכם
וכמו תמיד אני מזמינה אתכם לעמוד הפייסבוק שלי להשראה ולטיפים נוספים
2 תגובות
את כנראה כל כך צודקת בנושא השיווקי😅
כי למרות שאין לי עסק פרטי אני קוראת בשקיקה
את מה שאת כותבת בבלוג.
זה כתוב בקצרה ובבהירות, מאד מושקע ויזואלית,
מה צריך יותר מזה😊❣️
רחל יקרה, איכשהו פתאום אני רואה את התגובה הנעימה שלך והיא כל כך מחממת לי את הלב. בדיוק כמוך.
תודה יקרה